Het thuis van
ORTEC specialisten
Strates is het thuis van ORTEC specialisten omdat we de mens centraal stellen
Niet alleen in onze projecten maar ook onze eigen collega's. Zo zorgen wij voor een gezonde werk/privé balans, een uitstekende beloning, plezier en focus op persoonlijke en inhoudelijke ontwikkeling.
Bij onze klanten kan je helemaal op gaan in de materie en bij “Het thuis” werk je aan je vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling, deel je kennis en heb je plezier.





De focus op ORTEC
Wij helpen onze klanten bij het implementeren, functioneel beheren en optimaliseren van ORTEC Workforce Scheduling.
ORTEC is marktleider in planningssoftware. Strates en ORTEC werken nauw samen gebruikers om optimaal profijt te laten hebben van ORTEC Workforce Scheduling.
Binnen Strates is er brede en diepgaande kennis van en ervaring met ORTEC Workforce Scheduling.
Specialisten van Strates beschikken over uitstekende analytische en communicatieve vaardigheden.
Sommige collega’s hebben vele jaren ervaring, anderen combineren een project inzet met (het afronden van) hun ORTEC opleiding. Door deze mix kunnen we opdrachten uitvoeren op verschillende niveaus en tegen verschillende tarieven.
Kennis
Wij versterken het kennisniveau van onze collega’s door veel te investeren in opleidingen, certificeringen en kennisdelingssessies. Dat doen we het liefst groepsgewijs zodat onze collega’s van elkaars praktijkervaring kunnen leren.
Wij kijken daarbij naar vak inhoud, methodieken en persoonlijke effectiviteit. Als een collega specifieke behoeftes heeft dan kunnen we dat individueel invullen.
Plezier en geluk
Wat is er belangrijker dan plezier in je werk? Werkplezier, kennis en ervaring is de stevige basis voor een gelukkige collega en dat straalt af op onze klanten.
Werk is voor velen een wezenlijk onderdeel van het leven. Wij vinden het daarom van groot belang om ambities en verwachtingen van onze collega’s af te stemmen op de werkzaamheden die zij uitvoeren. Voor de klant is dat ook van groot belang.
Collega’s die goed in hun vel zitten zijn te herkennen aan de toegevoegde waarde die zij leveren.
Binnen Strates beschouwen we onszelf als de trainer, coach en begeleider van onze collega. Als een collega in de juiste flow zit dan heeft iedereen daar profijt van.
We bewaken en bespreken samen de door te maken ontwikkeling. Wil je in je volgende rol de nadruk leggen op implementatie, functioneel beheer of optimalisatie? Spreekt de logistieke wereld je aan of voel je nu meer voor een inzet in de zorg, het onderwijs of binnen retail?
Ontmoetingen met Strates collega’s vinden we van groot belang. Denk daarbij aan (sportieve) uitjes, borrels, kennisdelingssessies of een stedentrip. Natuurlijk is het deelnemen hieraan niet verplicht.
Duidelijkheid en samenwerking
Klanten helpen ORTEC Workforce Scheduling optimaal te benutten, dat is wat we doen. Dit doen we door te helpen bij implementatie van ORTEC Workforce Scheduling en later bij functioneel beheer en optimalisatie.
Dat is wat we doen, niets anders. Dat is duidelijk voor collega’s, klanten en partners.
Strates is een jonge organisatie zonder staf en management. Je hebt direct contact met de eigenaar die zelf ook ORTEC specialist is. Er is voor collega’s alle ruimte om mee te beslissen. We passen ons razendsnel aan om zo kansen te benutten.
Wij zijn gewend om samen te werken met andere specialisten. Uiteraard met medewerk(st)ers van ORTEC, daarnaast met partners op het gebied van data- en business analyse.
Dienstverlening
Onze klanten moeten het werk verdelen over hun medewerk(st)ers. Dat is complex doordat er vele aspecten zijn waarmee rekening gehouden moet worden. Denk daarbij aan beschikbaarheid, werktijden, ervaringsniveau, werklocatie en verwachte drukte. Men heeft gekozen voor ORTEC Workforce Scheduling als software oplossing. Dat is een uitstekende keus, echter na de aanschaf begint het werk pas. Hoe kunnen we ORTEC Workforce Scheduling zo slim mogelijk inbedden in het applicatielandschap? Wie moet er hoe toegang toe hebben? Wat zijn de bevoegdheden en hoe koppelen we die aan rollen? Hoe worden planners en gebruikers opgeleid?
Na de implementatie moeten we ervoor zorgen dat ORTEC Workforce Scheduling blijvend toegevoegde waarde biedt. Dat doen we door de gebruikte functionaliteit steeds weer aan te passen aan wijzigende eisen en wensen. Beheren en optimaliseren van ORTEC Workforce Scheduling dus. Dat is wat we doen.